Mercedes

Mercedes

Дойде време да се изкажа и аз за този невероятен автомобил, чудо на съвременната техника. Много дълго време спестявах, за да се наслаждавам на неговия лукс, бързина и сигурност, но потвърждавам, че всяка стотинка, всеки пръснат лев е достоен за това съвършенно създание. Нямам думи да ви опиша колко съм щастлив. Веднага щом взех машината, първата ми работа е да я пробвам колко ще вдигне. Учудващо добре се справи на магистралата по отношение на набирането. Бях слушал, че този тип автомобили точно това им е проблема, че били тромави. Нищо подобно лети като самолет, човек наистина трябва да внимава с педала на газта, защото наистина има опастност да полети.. хаха шегувам се разбира се. По отношение на бързина и устойчивост нямам забележки. Не съм карал нищо подобно досега. Старият ми голф пасти да яде, пред това бижу.

